середу, 22 липня 2020 р.

Казка про толерантність


Жила-була на землі дівчина на ім'я Любов. Нудно їй було жити на світі без подружки. Ось і звернулася вона до старого, сивого чарівника, котрий прожив сто років :
- Допоможи мені, дідусь, вибрати подружку, щоб я могла дружити з нею все відпущене мені Богом життя.
Подумав чарівник і сказав:
- Приходь до мене завтра вранці, коли перші птахи заспівають, і роса ще не просохне ...
Вранці, коли червоне сонце освітило землю, прийшла Любов до призначеного місця ... Прийшла і бачить: стоять п'ять прекрасних дівчат, одна гарніша іншої.
- Ось вибирай, - сказав чарівник, - одну звуть Радість, іншу - Удача, третю - Краса, четверту - Печаль, п'яту - Доброта.
- Вони всі прекрасні, - сказала Любов. - Не знаю, кого й обрати ...
- Твоя правда, - відповів чарівник, - вони всі хороші, і ти в житті ще зустрінешся з ними, а може, і дружити будеш, але вибери одну з них. Вона й буде тобі подружкою на все твоє життя.
Підійшла Любов до дівчат ближче , подивилася в очі кожній.

Немає коментарів:

Дописати коментар