пʼятницю, 7 серпня 2020 р.

Черкаська центральна міська бібліотека для дітей представляє калейдоскоп цікавих повідомлень «Світ цікавих фактів»


Цікаво знати, що 7 серпня 1966 народився засновник "Вікіпедії" Джиммі Вейлз, американський підприємець.
Його батько працював менеджером у продуктовому магазині. Мати була співзасновницею приватної школи в Нешвілі.
Із дитинства захоплювався енциклопедіями. Після закінченння університету, планував захистити дисертацію в галузі фінансів. Зайнявся продажем цінних паперів і розбагатів.
Джиммі Вейлз створив"Вікіпедію" у січні 2001-го.
У середині 1990-х заснував пошукову систему Bomis. 2000 року - енциклопедію "Нюпедія". Багатомовну онлайн-енциклопедію "Вікіпедія" він створив у січні 2001-го.
Цитати:
1. Коли я тільки заснував "Вікіпедію", я цілком міг би зробити її комерційним сервісом із рекламними банерами, але я вирішив зробити щось інше. Комерція - це нормально. Реклама - не порок. Але місце їм не тут - не у "Вікіпедії".
2. Кращий метод боротьби з тролями - це ігнорувати їх і видаляти їхні коментарі.
3. Кращі вікіпедисти - ті, хто може поставити себе в чуже становище і подати інформацію таким чином, щоб вона показувала погляди з обох сторін барикад. Ті, хто пише статті, не повинні привносити власні думки і аргументи в ці дебати.
"Вікіпедія" як ковбаса. Вам може сподобатися її смак, але ви не обов'язково хочете бачити, як це зробили
4. Не кожен може зробити пожертвування, а з тих, хто може, - не кожен зробить.
5. У технічних колах не дуже багато говорять про любов. Але відверто кажучи, це дуже важлива частина того, що об'єднує наш проект.
6. Кілька років тому я був просто хлопцем, що сидить перед інтернетом. Тепер я редагую статтю, і вона робить заголовки по всьому світу. Я був просто хлопцем - тепер я Джиммі Вейлз.
7. "Вікіпедія" схожа на рок-н-рол - це культурне зрушення.
8. "Вікіпедія" не комерційна організація. Це була або найтупіша, або найрозумніша річ, яку я коли-небудь робив.

Немає коментарів:

Дописати коментар