неділю, 7 квітня 2024 р.

#Всесвітній_день_здоров'я

Черкаська центральна міська бібліотека для дітей представляє фольклорні посиденьки "Українські прислів'я та приказки про здоров’я'.

Здоров’я — це неоціненне багатство людини, від якого залежить вся її життєдіяльність.🙂Ніякі досягнуті цілі в житті не приносять повного щастя, якщо немає здоров’я. 🙂🙂🙂Тому дуже важливо вести здоровий спосіб життя, не дивлячись на вік.
День здоров'я — саме час нагадати усім: про свій організм і своє самопочуття треба піклуватися постійно.🙂🙂🙂
Часом влучний короткий вислів — більш місткий, ніж наукове визначення. Коли не вистачає слів, можливо, доречним буде використання оригінальних, перевірених століттями коротких, але глибоких за змістом приказок і прислів’їв, цих своєрідних "формул" здоров’я.
Українські прислів'я та приказки про здоров’я:
‼Аби зуби, а хліб буде.
‼Без здоров’я нема щастя.
‼Бережи здоров’я змолоду, а честь під старість.
‼Бережи одежу знову, а здоров’я змолоду.
‼Бережи одяг, доки новий, а здоров’я — доки молодий.
‼Бережи честь змолоду, а здоров’я під старість.
‼Було б здоров’я, а все інше наживемо.
‼В здоровому тілі — здоровий дух.
‼Весела думка — половина здоров’я.
‼Вартість здоров’я знає лише той, хто його втратив.
‼Веселий сміх – це здоров’я.
‼Гіркий тому вік, кому треба лік.
‼Глянь на вигляд і про здоров’я не питай.
‼Дай, боже, віку довгого, щастя доброго, талан у голови, долю під боки, а здоров’я хай укриває.
‼Держи голову в холоді, брюхо в голоді — і будеш здоров.
‼Держи голову в холоді, ноги в теплі, проживеш довгий вік на землі.
‼Держи ноги в теплі, голову в холоді, живіт в голоді — не будеш хворіти, будеш довго жити.
‼Доки здоров’я служить, то людина не тужить.
‼Здоровий, як вірьовка всемеро.
‼Здоровий, як циганова коняка: день біжить, а три лежить.
‼Здоровому все здорово.
‼Здоровий злидар щасливіший від хворого багача.
‼Здоровому все на здоров’я йде.
‼Здоров’я – всьому голова.
‼Здоров’я входить золотниками, а виходить пудами.
‼Здоров’я — краще багатства.
‼Здоров’я маємо — не дбаємо, а стративши — плачем.
‼Здоров’я в чистоті міцніє.
‼Здоров’я живе обережністю.
‼Здоров’я приходить днями, а виходить годинами.
‼Здоров’я більше варте, як багатство.
‼Здоров’я за гроші не купиш.
‼Здоров’я – найдорожчий скарб.
‼Іржа залізо їсть, а чоловіка – хвороба.
‼Їж — не наїдайся; пий — не напивайся; говори — не договорюй; вперед не заривайся; в середину — не мішайся; ззаду — не оставайся,— і будеш здоров.
‼Люди часто хворіють, бо берегтися не вміють.
‼Помірність — мати здоров’я.
‼Світ великий — було б здоров’я!
‼Сміх краще лікує, ніж усі ліки.
‼Той здоров’я не цінить, хто хворим не був.
‼У кого що болить, той про те й гомонить.
‼У ворожки лікуватись – без здоров’я зостатись.
‼Хворому і мед гіркий.
‼Як нема сили, то й світ не милий.
Ми бажаємо всім нам – бути здоровими і життєрадісними!

Немає коментарів:

Дописати коментар