понеділок, 8 квітня 2024 р.

7 квітня весь світ святкує Всесвітній день здоров'я.

Здоровий спосіб життя закладає фундамент гарного самопочуття, зміцнює захисні сили організму та розкриває його потенційні можливості. Здоров’я – це дар. Його треба шанувати, не витрачати, а примножувати. Людина, яка не хворіє, почувається впевнено, бо вона усвідомлює, що керує своїм здоров’ям, є його господарем. Саме тому з раннього дитинства треба дотримуватися здорового способу життя.

У читальному залі Черкаська центральна міська бібліотека для дітей відбулося консультативне бюро «Країною здоров’я».
Діти мали можливість висловити думку щодо значення здоров’я для кожного з них, створити модель здоров’я, взяли участь у вікторині «Щоб бути здоровим треба…» та фізкультхвилинках.
Захід був насичений, цікавий та змістовний, а читачі отримали гарний настрій та масу позитивних емоцій.


Немає коментарів:

Дописати коментар