понеділок, 18 квітня 2022 р.

#БІБЛІОТЕКА_ШПАРГАЛКА_ДЛЯ_БАТЬКІВ

ПРЕДСТАВЛЯЄ РУБРИКУ "ШПАРГАЛКА ДЛЯ БАТЬКІВ".
❤Діти — найдорожче, що у нас є і їхнє майбутнє, їхня впевненість у собі, психологічне здоров’я великою мірою залежить від нас — наших слів, емоційних реакцій і поведінки, особливо зараз, коли Україна виборює свою свободу.
Батьки хочуть, аби їхні діти були здоровими, щасливими, успішними і багато усміхалися.
Пропонуємо добірку позитивних слів, які варто говорити дитині щодня.
💓Тебе люблять.
❤Ти змушуєш мене посміхатися
❤Я думаю про тебе, коли тебе немає поруч.
❤Ти маєш право висловлювати свою думку.
❤Моє життя значно краще, коли у ньому є ти.
❤Я зроблю все, щоб ти був у безпеці.
❤Ти можеш просити про допомогу.
❤Інколи я кажу «ні».
❤Ти чудовий.
❤Я в тебе вірю!
❤Я знаю, що ти з цим упораєшся.
💗Ти такий творчий!
🧡Довіряй власним інстинктам.
💖Ти можеш вчитися на власних помилках.
💛У тебе чудові ідеї.
💗Я бачу, що ти навчаєшся щодня.
❤Ти здатен робити все.
💚Ти цього заслуговуєш.
❤Ти сильний.
💗Я в тебе вірю.
❤Ти можеш сказати «ні».
❤Твій вибір має значення.
❤Ти можеш все виправити.
❤Твої слова мають силу.
❤Твої ідеї суттєві.
❤Твої ідеї дуже цікаві.
❤Ти цікавий.
❤Я тобі довіряю.
❤Ти можеш це витримати.
❤Твої дії мають силу.
❤Ти можеш обирати, що робити.
❤Ти вище, ніж твої емоції.
❤Ти змусив мене поглянути на ці речі з іншого боку.
❤Твої емоції можуть бути сильними.
💗Ти гарний друг.
❤Ти добрий.
❤Я хочу побачити, над чим ти працюєш.
❤Тобі не обов’язково має подобатися те, про що хтось говорить, аби отримати його повагу.
❤Чиясь погана поведінка не виправдовує твоєї такої самої.
❤Дякую за внесок у нашу родину.
💛Ти небездоганний. І я теж.
🧡Я рада, що ти поруч.
❤Ти можеш змінювати свою думку.
❤Ти навчаєшся.
💖Ти зростаєш.
❤Я слухаю тебе.
💖Дорослішання — це важко.
🧡Ти цінний.
❤Коли ти помиляєшся, ти все одно чудовий.
🧡Ти важливий
❤Ти додаєш різноманіття у моє життя.
💜Мені цікава твоя думка з цього приводу.
❤Як ти це зробив?
💙Дякую, що допоміг мені.
💛Мені подобається твоя компанія.
💖Я радію, коли говорю з тобою.
❤Я готова тебе слухати.
❤Я вдячна, що ти є в моєму житті.
❤Ти змушуєш мене посміхнутись.
❤❤❤Я люблю тебе
Якщо ми кожного дня будемо намагатися їх говорити своїй дитині, вона виросте впевненою в собі, спокійною, гармонійною, цілісною, буде знати, чого хоче в своєму житті, і буде спокійно по ньому йти.❤❤❤
Діти України мріють про мирний і світлий сонячний день!
Ми переможемо!

Немає коментарів:

Дописати коментар