вівторок, 14 травня 2024 р.

#Всесвітній_день_вишиванки

«Встає над світом щире сонце вранці,

І землю гріє променем ясним.

А я іду по світу в вишиванці.

Я – українець. Я – горджуся цим»



Сьогодні вишиванка стала своєрідним символом української віри та сили, символом нескореної нації, яка боролася за свободу впродовж століть і зараз продовжує виборювати право на вільне, щасливе майбутнє.
Вишиванка – оберіг, символ краси, любові, щасливої долі.
Напередодні Всесвітнього дня вишиванки бібліотека розквітла різноманітними кольорами та орнаментами!

14 травня до Черкаська центральна міська бібліотека для дітей завітали здобувачі освіти ЗОШ №15, 6 класів на народознавчу годину «Вишивана моя Україна» та творчу зустріч з вишивальницею у четвертому поколінні, членкині національної спілки майстрів - пані Наталією Крамною - Таран.
Пані Наталія вже багато років досліджує традиційну українську вишивку та відтворює стародавні орнаменти на сучасних вишиванках.


Майстриня Наталія Крамна-Таран розповіла дітям про історію виникнення вишиванки, її значення та символізм, відповіла на численні питання дітей.
Працівники бібліотеки презентували виставку-інсталяцію "Любов ’ю квітнуть вишиванки", розповіли яке значення має вишиванка у житті українців. Талановита Lidia Voytsyah заспівала авторську патріотичну пісню «Моя родина, моя країна».


На заході була неймовірна атмосфера, яка занурила присутніх у світ українських традицій.
Тож одягаймо українські обереги-вишиванки й нехай весь світ побачить, як прекрасна наша Україна і її символи!


Немає коментарів:

Дописати коментар