пʼятниця, 23 серпня 2024 р.

#З_Днем_Незалежності

До Дня Державного Прапора України та до Дня Незалежності у Центральна міська бібліотека для дітей імені М.Слабошпицького 23 серпня відбулися патріотичні заходи:

- Книжкова виставка-експозиція «Незалежна і єдина будь на віки Україна»,

- Народознавча веселка « У звичаях і традиціях народу – душа України!»


- Пізнавальна подорож « Краса і неповторність моєї Батьківщини»


- Інформаційна година «Моя Україна єдина і вільна».


-Гра –вікторина « Я люблю Україну»


- Конкурс дитячих малюнків «Україно, моя сонцелика, в день народження шану приймай».

Бібліотекарі розповіли читачам про історію виникнення українського прапора, про те що державний прапор є невід’ємним атрибутом кожної країни, що на сьогодні український прапор є справжнім символом боротьби й незламності країни, національної єдності, її честі та гідності!

Діти продемонстрували знання історії під час відповідей на запитання вікторини «Я люблю Україну» згадували та розмальовували державні та народні символи України, переглядали літературу біля розгорнутої бібліотечної виставки – експозиції «Україна – була, є і буде».
Цей день був наповнений особливими словами, вірою у Перемогу, надією на мир та любов’ю до рідної землі. Щиро вдячні кожному, хто долучився до нашого заходу. Чудовий настрій, яскраві посмішки супроводжували творчу працю. Діти залишились задоволені активно проведеним часом та чаюванням.

Маленькими кроками до великої Перемоги!





Немає коментарів:

Дописати коментар