четвер, 2 лютого 2023 р.

#Сімейне_виховання

Сім’я - головна й важлива частина буття всього людства. «Як функціонує сім’я, так функціонує народ і так функціонує весь світ, в якому ми живемо»- так писав Папа римський Іоанн Павло II. Родина завжди була і лишається головною в житті кожної людини. Це коло найближчих та найрідніших людей, це наш будинок, де нас завжди чекають з нетерпінням, це тепло дитячих спогадів, яке зігріває нас і плекає протягом всього життя.

Сім'я продовжує і сьогодні берегти людські цінності, культуру та стабільність. Завдяки міцній сім'ї можливий державний розвиток і зростання добробуту. Окрім цього, сім'я – початковий етап становлення людини, де вона формується як індивід та громадянин. Постає просте питання : яка вона щаслива сім’я?
Черкаська центральна міська бібліотека для дітей приготувала інформаційні хвилинки для батьків «Сім’я – ключ до щастя».


Немає коментарів:

Дописати коментар