Основна форма індивідуальної роботи з читачем – бесіда, у всіх її різновидах за метою, формою, використаними прийомами. Не “допит”, а саме бесіда, розмова, що цікава для обох її учасників – і читача, і бібліотекаря.
Бесіда повинна бути діалогом, а не монологом бібліотекаря.
Бібліотекарь допомогає дитині якнайшвидше і найкраще оволодіти навичками читання, вибрати потрібну книгу.
Слід привчати дітей працювати з книгою систематично ,навчити читати швидко, але щоб прочитане було зрозумілим, виписати цікаву інформацію до читацького щоденника або до записника.
Читання-найважливіша сфера духовного життя,-тому важливо у маленьких користувачів розвивати уміння проводити дозвілля за допомогою книги.
Немає коментарів:
Дописати коментар