понеділок, 25 вересня 2017 р.

16 вересня Черкаси святкували 731-у річницю. Черкаська центральна міська бібліотека для дітей активно залучилась до проведення свята рідного міста і запропонувала читачам різного віку тиждень цікавого краєзнавства "Як тебе не любити Черкаси мої". Юні читайлики зробили багато відкриттів, вирушили в захоплюючу відеомандрівку"Чарівне місто над Дніпром", отримавши при цьому нові враження та відкривши багато таємниць минулого і сучасного. Діти старшого віку стали учасниками історико - пізнавальної розвідки " Черкаси мої, місто моє рідне, тобі - моя любов" та пошукового квесту "Що вулице, є в імені твоїм", інтелектуальній вікторині " Загадки історії нашого міста" Кожен хто відвідав нашу бібліотеку взяв участь у святковій промоакції "За що я люблю своє місто" Читачі з задоволенням залишили свої побажання. Протягом тижня увагу відвідувачів привертала виставка фотофакт "Наше місто в об'єктиві" та "Черкаси європейське місто".








Немає коментарів:

Дописати коментар