Бук-слем (BOOK Slam) (від анг. slam штовхання, витіснення одне одного) - змагання на кращу "рекламну компанію" по просуванню обраної книги, можливо з елементами музичної театралізації. Учасники діляться на декілька команд. Завдання команди полягає в тому, щоб якомога краще розрекламувати книжку. Головне, що команди отримують однакові книжки. І за окремий проміжок часу треба показати уміння донести до глядачів свої емоції і почуття. Таким чином, рекламна книжкова компанія повинна змусити купити, тобто прочитати книгу. Кращу рекламну книжкову компанію визначає журі, до складу якого можуть входити як глядачі, так і бібліотекарі.
Черкаська ЦДБ - сучасний культурний, інформаційний, просвітницький центр, до структури якого входять 3 відділи: читальний зал і 2 абонемента, а також Інтернет-центр. Перед бібліотекою стоїть мета: створити для своїх читачів привабливий образ затишного теплого дому, де можна отримати необхідну інформацію та цікаво провести вільний час.
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар